Novinka: Nová administrace pro správu virtuálních serverů. Rychlé managed servery s migrací vašich stránek!

Administrace mailového serveru

Tarify WP Hostingu obsahují různě velký diskový prostor pro emaily.
Níže si stručně představíme, jak mailovou administraci ovládat.

Níže naleznete:
1. Přihlášení do administrace
2. Založení nové emailové schránky
3. Zobrazení nastavení emailové schránky
4. Změna velikosti emailové schránky
5. Změna hesla
6. Změna jazyka

1. Přihlášení do administrace

Přihlašovací údaje do mailové administrace jsou zasílány v aktivačním emailu po aktivaci hostingu.

2. Založení nové emailové schránky

Pro vytvoření nové emailové schránky vybereme +Přidat… (1.) a Uživatel (2.)

 

Poté vyplníme novou emailovou adresu, heslo, nastavíme velikost emailové schránky a potvrdíme tlačítkem Přidat (3.)

3. Zobrazení nastavení emailové schránky

Vybereme Domény a účty (1.)

 

Klikneme na doménu (2.)

 

Zde se dá nastavit velikost dalších nově vytvořených schránek. Vybereme seznam uživatelů – Uživatelé (3.)

 

Klikneme na požadovaný email (4.)

 

 

4. Změna velikosti emailové schránky

V nastavení emailové schránky přenastavíme velikost emailové schránky (5.) a uložíme změny (6.)

Pro navýšení diskového prostoru pro emailové schránky celé domény můžete kontaktovat naši podporu na podpora@wp-hosting.cz

5. Změna hesla

V nastavení emailové schránky klikneme na Heslo (1.), nastavíme nové heslo a změnu uložíme (2.)

6. Změna jazyka

Pro změnu jazyka klikneme na Preferences (1.), zvolíme požadovaný jazyk a uložíme změny (2.)