Nastavení poštovního serveru

Kde spravuji emailové schránky?

Pro správu emailových schránek máme samostatnou webovou adminitraci. Lze snadno svěřit správu emailů někomu jinému, kdo se nebude starat o web.

Administrace emailového serveru:

Administrace: https://mail.wp-hosting.cz/iredadmin

Login: postmaster@VASEDOMENA.TLD

Heslo jste obdželi v aktivačním emailu (změna hesla skrze administraci hostingu).

Kde se přihlásím k webovému rozhraní pošty?

Přístup k elektronické poště je dostupný přes webové rozhraní. Jako uživatelské jméno se zadává celá emailová adresa.
Adresa webmail: https://mail.wp-hosting.cz/mail/
Uživatelské jméno  (=celá emailová adresa) a heslo (nastavené v administraci poštovního serveru).

POP3 / IMAP / SMTP

Adresa serveru: mail.wp-hosting.cz

Při nastavování poštovního klienta nepoužívejte automatickou detekci nastavení.

  • POP3: port 110 s TLS (pouze), nebo port 995 s SSL/TLS (STARTTLS) .
  • IMAP: port 143 s TLS (pouze), nebo port 993 s SSL/TLS (STARTTLS).
  • SMTP: port 587 s TLS (pouze) Server odchozí pošty vyžaduje ověření
  • (u některých poštovních klientů je volba STARTTLS místo TLS.)
  • SMTP: port 465 s SSL (pouze) Server odchozí pošty vyžaduje ověření (pro uživatele OS MAC)

Někteří poštovní klienti mohou mít s nedůvěrou se SSL certifikátem, který máme na serveru instalován. V takovémto případe pouze potvrdíte dialogové okno, že certifikát je pro Vás důvěryhodný a vše bude fungovat správně.

  • Kde nastavím přesměrování na jiný email?

Přesměrování i další věci lze nastavit v administraci poštovního serveru. Přístup do administrace jste obdželi v aktivačním emailu.

  • Kde nastavím automatickou odpověď?

Automatická odpověď se nastavuje skrze webmail -> odkaz Nastavení.

Nastavení poštovních klietů